HEIST: la nouvelle league 3.12
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kevlar
eht
yangounet
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
C'est fait t'es ad en ce qui me concerne.
Debut ce soir vers 19h et lvl 21 en fin de soirée, j'arrive fin A2. C'est "rigolo" que les skills ne se débloquent pas tout seuls et qu'il faille les looter
Le taf reprend ses droits demain cela dit et le pex ne sera pas pour un lundi soir.
Edit : le petit m'a tiré du lit vers 5h, je suis milieu/fin A3 et lvl 29. J'ai 5 trials de faits, bientôt le olus petit des gros labs.
Debut ce soir vers 19h et lvl 21 en fin de soirée, j'arrive fin A2. C'est "rigolo" que les skills ne se débloquent pas tout seuls et qu'il faille les looter
Le taf reprend ses droits demain cela dit et le pex ne sera pas pour un lundi soir.
Edit : le petit m'a tiré du lit vers 5h, je suis milieu/fin A3 et lvl 29. J'ai 5 trials de faits, bientôt le olus petit des gros labs.
kevlar- Marquis
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Sorytis a écrit:Wow j'avais aucune idee qu'une bonne partie des gens se sont mis a PoE!
Je pense que mike ou Tetlis ont tout dit.
Ajoutez moi Sorytis16 si vous avez besoin d'aide ou autre.
Un debut de league lent pour ma part pas mal de taff et tout. Mais je devrais monter en puissance dans la semaine et etre capable de vous tuer un peu pret n'importe quels boss
Si vous avez besoin de conseils sur build etc n'hesitez pas !
Cool. Moi avec mon DOT j'aime pô les boss
à part ça ça serait cool qu'on puisse vous retrouver en vocal quelque part quand on joue.... les anciens nouveaux....
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Dans les festrixm wookm, dans les oculmiches
C'est encore meilleur, quand on a le schmikchme
yangounet- Messages : 1114
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
@Kev,
Tu peux me link ton build que je regarde plus précisément ce qu'il faut.
Sinon, question plus générale : je cherche un build fun à base d'explo qui permet de faire tout type de farm (et pas cher ^^ )
Tu peux me link ton build que je regarde plus précisément ce qu'il faut.
Sinon, question plus générale : je cherche un build fun à base d'explo qui permet de faire tout type de farm (et pas cher ^^ )
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Y a pas d'explo mais je suis très content de mon champion cyclone, c'est tanky, pas cher, et ça dps.
Et puis on dira ce qu'on voudra, mais un champion ça a quand même plus de gueule qu'un frêle petit saboteur qui se cache à distance pour balancer des pièges !
(bisous kev <3)
Un guide pas trop mal https://youtu.be/ZtUIJlLTr68
Pour t16 il faut :
- un 6link moisi/tabula -> 15-20 chaos
- potion lion's roar -> 5-10 chaos
- épée terminus est -> 1 chaos
- le reste en rare life/res -> 0-3 chaos par pièce
Et puis on dira ce qu'on voudra, mais un champion ça a quand même plus de gueule qu'un frêle petit saboteur qui se cache à distance pour balancer des pièges !
(bisous kev <3)
Un guide pas trop mal https://youtu.be/ZtUIJlLTr68
Pour t16 il faut :
- un 6link moisi/tabula -> 15-20 chaos
- potion lion's roar -> 5-10 chaos
- épée terminus est -> 1 chaos
- le reste en rare life/res -> 0-3 chaos par pièce
eht- Messages : 1745
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Il farm tout normalement et avec des explos partout. Après ce n'est forcément pas le plus rapide. Attends-toi aussi à de l'OS d'on ne sait où mais ça dodge bien au final. En revanche les gants OP sont encore rarissimes (3 en vente actuellement !) et hors de prix pour l'instant.Noun a écrit:@Kev,
Tu peux me link ton build que je regarde plus précisément ce qu'il faut.
Sinon, question plus générale : je cherche un build fun à base d'explo qui permet de faire tout type de farm (et pas cher ^^ )
la vidéo : ici en lien
le forum PoE : ici en lien
le pastebin pour PoB : https://pastebin.com/3Kwxg51h
Ce dernier s'ouvre par défaut au level 95 mais ça se règle en bas au milieu, tu peux régler quelques paliers pour voir la progression ou avoir la vidéo calée sur l'arbre pour avoir tout les détails.
Et ici un lien pour ne rien oublier pendant le leveling (merci Yangou)
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
je double pour la "bonne" cause :
y'en a qui on t des goûts étranges pour la personnalisation de leur char
Les lutins se balancent du pied gauche sur le droit quand le mec est arrêté en ville et ça fait pencher leur chapeau d'un côté puis de l'autre, c'est glauque au possible ! C'est des "çà" miniature.
y'en a qui on t des goûts étranges pour la personnalisation de leur char
Les lutins se balancent du pied gauche sur le droit quand le mec est arrêté en ville et ça fait pencher leur chapeau d'un côté puis de l'autre, c'est glauque au possible ! C'est des "çà" miniature.
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kevlar- Marquis
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
J'ai viens de faire mon 2ème grand heist, voila mon expérience:
- Déco sur le premier juste après la première wing, le portail disparaît lorsqu'on se reco et évidemment le butin dans l'inventaire disparaît.
- Pas moyen d'ouvrir les portes finales des deux wings du 2ème, visiblement je suis pas le seul https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2938300/page/1
Expérience mitigée donc.
Ils sont trop mignons je veux les mêmes ! Et ensuite moi et mes lutins on ira squatter ton hideout pour y faire régner la terreur, héhéhé !
- Déco sur le premier juste après la première wing, le portail disparaît lorsqu'on se reco et évidemment le butin dans l'inventaire disparaît.
- Pas moyen d'ouvrir les portes finales des deux wings du 2ème, visiblement je suis pas le seul https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2938300/page/1
Expérience mitigée donc.
kevlar a écrit:je double pour la "bonne" cause :
y'en a qui on t des goûts étranges pour la personnalisation de leur char
Les lutins se balancent du pied gauche sur le droit quand le mec est arrêté en ville et ça fait pencher leur chapeau d'un côté puis de l'autre, c'est glauque au possible ! C'est des "çà" miniature.
Ils sont trop mignons je veux les mêmes ! Et ensuite moi et mes lutins on ira squatter ton hideout pour y faire régner la terreur, héhéhé !
eht- Messages : 1745
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
NE faites pas vos Grand Heist pour le moment, la meca est totalement bug. Ils bossent sur un patch pour la fin de semaine.
Ils ont fait un hotfix pour corrige quelques soucis autre que les grand heist:
On remarque que tuer des mobs ne change plus le lvl d'alert et ca c'est cool.
Ils ont fait un hotfix pour corrige quelques soucis autre que les grand heist:
Today's Hotfix for Heist
Later today, we're planning to deploy a small restartless patch that includes a few key fixes for Heist. We've prepared a post for tomorrow covering more details about what we're working on but in the meantime, these are the changes coming imminently.
Choke Points in Heists
We are reducing the number of rare guards that can gather in formation behind Heist doors. This change should be out today. We're also planning to make it so that some monsters will release their skills in a staggered way so that you are not being hit by many skills simultaneously. Fewer monsters in these choke points will have their abilities ready to go as soon as the door opens. This should make these encounters more manageable and less about being blasted in the face with damage.
Rogue Equipment Drop Chance
The items which support your Rogues specialist skills and various other behaviours are currently dropping too rarely so we've increased their drop chance by roughly 300%.
Rogue Equipment Drop Level
We're fixing the issue where Rogue Equipment drops at low levels for much higher job requirements.
Killing Monsters Increasing Your Alert Level
We killed this. It's not a thing anymore.
These issues are still pending testing so may be diverted until tomorrow if a last minute issue pops up but this is the plan at the moment. The official patch notes will be out once the hotfix is deployed. Note that we also released two other hotfixes earlier today.
On remarque que tuer des mobs ne change plus le lvl d'alert et ca c'est cool.
Sorytis- Messages : 500
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Je vais regarder le perso d’eht aussi, je suis preneur de nouvelle expériences / frissons.
J’ai essayé le dot de yangou mais je suis plus esprit badaboum chika chika badaboum
J’ai essayé le dot de yangou mais je suis plus esprit badaboum chika chika badaboum
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Si vous voulez edit le premier post avec cette image, ca permet de taget les rewards pendant les heist!
Sorytis- Messages : 500
Age : 33
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Et si vous êtes noob comme moi et que certains icônes ne vous parlent pas ->
Agility - Harbinger + Essence + Delve
Brute Force - Weapons
Deception - Armor
Demolition - Delirium + Oils + Metamorph
Engineer - Unique + Maps
Lockpick - Currency + Fragments
Perception - Cards + Prophecy
Thaumaturgy - Jewellery + Gems
Trap - Legion + Abyss + Talisman + Breach
Agility - Harbinger + Essence + Delve
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Deception - Armor
Demolition - Delirium + Oils + Metamorph
Engineer - Unique + Maps
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Perception - Cards + Prophecy
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Trap - Legion + Abyss + Talisman + Breach
eht- Messages : 1745
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Yeap bonne idée Eht^^.
Et apparemment le hotfix n'est tjrs pas passé donc tuer des mobs augment le niveau d’alarme..
Et apparemment le hotfix n'est tjrs pas passé donc tuer des mobs augment le niveau d’alarme..
Sorytis- Messages : 500
Age : 33
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Vous avez quitté la guild Eth et yangou ? vous êtes sur un vocal ?
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
voui , je me pose la question ou de savoir si les guilds sont cassées ce soir ?
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mais forcément, le jeu et le reste du monde lui en veulent
kevlar- Marquis
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
patch cette nuit (~500Mo) :
3.12.2 Patch Notes
Heist Improvements
• Rebalanced the amount of Alert Level that Reward Room and Main Path Chests generate when opened.
• Added Alert Level Reduction, Time Before Lockdown and Maximum Alive Reinforcements bonuses to many existing Contract and Blueprint modifiers which didn't already have those bonuses.
• Added additional Reward Types to various Heist Jobs.
• Breach, Harbinger, Delirium and Legion rewards now require level 68 or higher before they can be found as Chest Rewards.
• Karst's Heist Perk now only applies to Reward Room Chests. This is being changed to bring him more in line with other Rogues' Heist Perks now that killing monsters no longer increases Alert Level.
• Nenet and Tullina now give slightly less Alert Level Generation at maximum Job level (20% and 14%, down from 26% and 17% respectively).
• After completing The Rogue Harbour quest, you will be placed at the top of the stairs when arriving in The Rogue Harbour.
• Many Heist monsters can now be Spectred!
• Alert Level reduction modifiers from different sources are now multiplicative with one another.
• You will now be placed slightly further away from the portal when entering a Heist.
• Attempting to leave a Heist area before entering a Heist Wing will now request confirmation.
• Grand Heist rewards which contain Enchanted Body Armours or Weapons are now more likely to contain higher-tier Base Types.
• Monsters in formations during Heists now stagger the timing of their attacks, such that they're not all using their attacks at the same time.
• Reduced the damage that Thaumaturgy Officers, Security Conjurors and Ashblessed Wardens deal.
• Reduced the damage that Labra-tomaton, Labora-dor and Clockwork Sentries deal with their on-death explosions.
• Clockwork Sentries now have a 20% chance to explode on death (down from 100%).
• Improved the telegraphing effects and audio of Clockwork Sentries' on-death explosions.
• It is now more clear when a Rogue has reached the maximum level for a given Heist Job.
• Improved various Heist quest text notifications.
• Heist Quest Items will now be removed from your inventory if you fail the Quest Contract. You will be able to get a new item when you re-obtain the appropriate Quest Contract.
• You can now search by Job name in your Heist Locker.
• Fixed a bug where some Grand Heists could not be completed.
• Fixed a rare bug that could prevent completion of a Heist in Smuggler's Den.
• Fixed a bug where Reward Room Chests that were opened using Demolition could be opened without causing Alert Level to increase.
• Fixed a bug where Heist Chests could fail to properly lock when Lockdown began when playing in a party.
• Fixed a bug where Gianna, Master of Disguise could sometimes fail to complete a Job.
• Fixed a bug causing many Heist Trinkets modifiers to not work.
• Fixed a bug preventing Quantity and Rarity implicit modifiers on Heist Brooches from displaying.
• Fixed a bug where the "Monsters have x% chance to Duplicate dropped Rogue Markers" modifier found on Heist Trinkets didn't display its description.
• Fixed a bug which could cause Resonators to drop with linked sockets.
• Fixed a bug which could sometimes cause players to get stuck in a Vault door.
• Fixed a bug where, when returning to The Rogue Harbour from a Heist area, you could be placed in a Rogue Harbour instance that did not contain the portal to your Heist area.
• Fixed a bug where the Primary Objective chest in Contracts could not be opened in party play if the player who created the Heist was not present.
General Improvements
• Marked for Death, Mark the Prey and Malicious Intent can now be anointed.
• Updated the description of the "Inflicts a random Hex on you when your Totems die, with 80% increased Effect" modifier on the Soul Mantle unique body armour to be 80% more Effect. This does not impact the already-hotfixed functionality of Soul Mantle.
• Enabled the Cursed Words divination card.
• Fixed a bug where the "Resistance Modifiers have x% increased Effect" enchantment modifier affected the "Your Maximum Resistances are x%" modifier found on Loreweave and Replica Loreweave.
• Fixed a bug where shield modifiers were still applying to you while you had the Necromatic Aegis keystone passive allocated.
• Fixed a bug where modifiers that you could not apply to a given item were not visibly disabled in the Crafting Bench UI.
• Fixed a bug which caused Beastcrafting to ignore metamods.
• Fixed a bug where you could have more than 100 Poisons on you when using The Golden Rule unique jewel in combination with the Maw of Conquest unique helmet.
• Fixed a bug which caused monster versions of Cremation to fire projectiles more frequently than intended.
• Fixed a bug where Consecrated Ground from the Sanctuary ascendancy passive could be placed at the destination location after using Frostblink while holding down Move.
• Fixed a visual issue where Discharge effects were rendered on top of your character, rather than at your target location, when using the Astral Projector unique ring.
• Fixed a bug causing the mana cost of Discharge to be significantly lower than the listed value on the skill gem.
• Fixed a bug where monsters could be knocked back into unwalkable terrain.
• Fixed a bug where some new Flame Wall and Frost Shield enchantments were missing descriptions.
• Fixed a bug where Flame Wall didn't display the amount of damage that it added to projectiles in its tooltip.
• Fixed a bug where Explosive Arrow fuses were not always visually removed after exploding.
Crash Fixes
• Fixed an instance crash that could occur when using Doom Blast.
• Fixed an instance crash that could occur when using Animate Guardian.
• Fixed an instance crash that could occur during Metamorph encounters.
• Fixed an instance crash that could occur when using the Fury Valve unique amulet.
• Fixed a client crash that could occur when using Flame Dash.
• Fixed a client crash.
Edit : et re 200 Mo à 10h !
3.12.2 Patch Notes
Heist Improvements
• Rebalanced the amount of Alert Level that Reward Room and Main Path Chests generate when opened.
• Added Alert Level Reduction, Time Before Lockdown and Maximum Alive Reinforcements bonuses to many existing Contract and Blueprint modifiers which didn't already have those bonuses.
• Added additional Reward Types to various Heist Jobs.
• Breach, Harbinger, Delirium and Legion rewards now require level 68 or higher before they can be found as Chest Rewards.
• Karst's Heist Perk now only applies to Reward Room Chests. This is being changed to bring him more in line with other Rogues' Heist Perks now that killing monsters no longer increases Alert Level.
• Nenet and Tullina now give slightly less Alert Level Generation at maximum Job level (20% and 14%, down from 26% and 17% respectively).
• After completing The Rogue Harbour quest, you will be placed at the top of the stairs when arriving in The Rogue Harbour.
• Many Heist monsters can now be Spectred!
• Alert Level reduction modifiers from different sources are now multiplicative with one another.
• You will now be placed slightly further away from the portal when entering a Heist.
• Attempting to leave a Heist area before entering a Heist Wing will now request confirmation.
• Grand Heist rewards which contain Enchanted Body Armours or Weapons are now more likely to contain higher-tier Base Types.
• Monsters in formations during Heists now stagger the timing of their attacks, such that they're not all using their attacks at the same time.
• Reduced the damage that Thaumaturgy Officers, Security Conjurors and Ashblessed Wardens deal.
• Reduced the damage that Labra-tomaton, Labora-dor and Clockwork Sentries deal with their on-death explosions.
• Clockwork Sentries now have a 20% chance to explode on death (down from 100%).
• Improved the telegraphing effects and audio of Clockwork Sentries' on-death explosions.
• It is now more clear when a Rogue has reached the maximum level for a given Heist Job.
• Improved various Heist quest text notifications.
• Heist Quest Items will now be removed from your inventory if you fail the Quest Contract. You will be able to get a new item when you re-obtain the appropriate Quest Contract.
• You can now search by Job name in your Heist Locker.
• Fixed a bug where some Grand Heists could not be completed.
• Fixed a rare bug that could prevent completion of a Heist in Smuggler's Den.
• Fixed a bug where Reward Room Chests that were opened using Demolition could be opened without causing Alert Level to increase.
• Fixed a bug where Heist Chests could fail to properly lock when Lockdown began when playing in a party.
• Fixed a bug where Gianna, Master of Disguise could sometimes fail to complete a Job.
• Fixed a bug causing many Heist Trinkets modifiers to not work.
• Fixed a bug preventing Quantity and Rarity implicit modifiers on Heist Brooches from displaying.
• Fixed a bug where the "Monsters have x% chance to Duplicate dropped Rogue Markers" modifier found on Heist Trinkets didn't display its description.
• Fixed a bug which could cause Resonators to drop with linked sockets.
• Fixed a bug which could sometimes cause players to get stuck in a Vault door.
• Fixed a bug where, when returning to The Rogue Harbour from a Heist area, you could be placed in a Rogue Harbour instance that did not contain the portal to your Heist area.
• Fixed a bug where the Primary Objective chest in Contracts could not be opened in party play if the player who created the Heist was not present.
General Improvements
• Marked for Death, Mark the Prey and Malicious Intent can now be anointed.
• Updated the description of the "Inflicts a random Hex on you when your Totems die, with 80% increased Effect" modifier on the Soul Mantle unique body armour to be 80% more Effect. This does not impact the already-hotfixed functionality of Soul Mantle.
• Enabled the Cursed Words divination card.
• Fixed a bug where the "Resistance Modifiers have x% increased Effect" enchantment modifier affected the "Your Maximum Resistances are x%" modifier found on Loreweave and Replica Loreweave.
• Fixed a bug where shield modifiers were still applying to you while you had the Necromatic Aegis keystone passive allocated.
• Fixed a bug where modifiers that you could not apply to a given item were not visibly disabled in the Crafting Bench UI.
• Fixed a bug which caused Beastcrafting to ignore metamods.
• Fixed a bug where you could have more than 100 Poisons on you when using The Golden Rule unique jewel in combination with the Maw of Conquest unique helmet.
• Fixed a bug which caused monster versions of Cremation to fire projectiles more frequently than intended.
• Fixed a bug where Consecrated Ground from the Sanctuary ascendancy passive could be placed at the destination location after using Frostblink while holding down Move.
• Fixed a visual issue where Discharge effects were rendered on top of your character, rather than at your target location, when using the Astral Projector unique ring.
• Fixed a bug causing the mana cost of Discharge to be significantly lower than the listed value on the skill gem.
• Fixed a bug where monsters could be knocked back into unwalkable terrain.
• Fixed a bug where some new Flame Wall and Frost Shield enchantments were missing descriptions.
• Fixed a bug where Flame Wall didn't display the amount of damage that it added to projectiles in its tooltip.
• Fixed a bug where Explosive Arrow fuses were not always visually removed after exploding.
Crash Fixes
• Fixed an instance crash that could occur when using Doom Blast.
• Fixed an instance crash that could occur when using Animate Guardian.
• Fixed an instance crash that could occur during Metamorph encounters.
• Fixed an instance crash that could occur when using the Fury Valve unique amulet.
• Fixed a client crash that could occur when using Flame Dash.
• Fixed a client crash.
Edit : et re 200 Mo à 10h !
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Fixed a bug where monsters could be knocked back into unwalkable terrain.
Et bah ça fait plaisir, le nombre de gardien que j'ai coincé dans le mur à cause de ce truc... (ils devenaient invulnérables une fois bloqué donc rip le loot !).
Sinon ils semblerait qu'ouvrir les petits coffres fassent monter l'alerte largement plus qu'avant, nerf du loot en heist donc.
eht- Messages : 1745
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Un grand merci à Mike pour le PL A9-A10 hier soir (cette nuit ?), gain de temps ouf !!
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
J’attaque juste l’A5
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Noun a écrit:J’attaque juste l’A5
Hum, j'ai fini easy l'acte 5 hier soir et là je suis coincé au début de l'acte 6. je me fais 2 shot. C'est comme si je n'avais plus du tout de robu.
Du coup eht, si tu passes dans le coin je suis preneur de conseils car je ne vois/comprends pas ce que je fais de mal dans le leveling d’après la vidéo :'
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Hey,
Est-ce que tu peux mettre tes perso public sur le site de poe Noun? Je peux regarder ce que j'ai fait comme stuff pour t'aider a cap les res.
Quand tu passes A6 tu prends -30% sur all res. Et quand tu finis les 10 acts tu prends une nouvelle fois -30%. C'est assez important de garder un œil dessus surtout si on joue mêlée.
Est-ce que tu peux mettre tes perso public sur le site de poe Noun? Je peux regarder ce que j'ai fait comme stuff pour t'aider a cap les res.
Quand tu passes A6 tu prends -30% sur all res. Et quand tu finis les 10 acts tu prends une nouvelle fois -30%. C'est assez important de garder un œil dessus surtout si on joue mêlée.
Sorytis- Messages : 500
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Salut !
Ah il y a quelque chose à faire ?
ici mon perso :
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Nounski/characters
a priori mon profile n'est pas private, dis moi si tu le vois
Ah il y a quelque chose à faire ?
ici mon perso :
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a priori mon profile n'est pas private, dis moi si tu le vois
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Dans "edit privacy settings" quand tu es co sur ta page de profil tu peux mettre tes char en public.
Sorytis- Messages : 500
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
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Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Yeap nickel!
Plusieurs petites choses qui vont te simplifier la vie:
- Ton ascendency, il faut tjrs aller chercher un gros nœud, apres chaque lab tu obtiens deux points et avec ces deux points tu vas choper un gros. Pour toi tu veux Master of metal. impale c'est totalement OP!
(tu peux respect en utilisant des orbs of regret, si t'en as besoin mp mike/eht ou moi on a ce qu'il faut)
- Tu manques sûrement d'un peu de res, ce qui fait que tu te fais ouvrir en deux si les mobs font des dégâts elem, si on est co en même temps je pourrais te filer du stuff pour leveler qui permet de cap les res.
- Dernier point mais le plus important, ton skill sur ta tabula c'est le bordel, tu veux avoir uniquement un seul actif skill sur ton 6-Link. Je suppose que tu joues cyclone. Donc tu veux en gros:
Cyclone
Impale support
Melee physical support
Brutality
Fortify(ca va dependre de ta troisieme ascendy en soit)
infused channeling support
Donc tu peux virer bladestorm, faster attack et dash. Dash tu le fous avec faster attack sur un de tes gants/hemlet etc.
Déjà en faisant ces changements ça devrait te rendre la tache plus facile.
Plusieurs petites choses qui vont te simplifier la vie:
- Ton ascendency, il faut tjrs aller chercher un gros nœud, apres chaque lab tu obtiens deux points et avec ces deux points tu vas choper un gros. Pour toi tu veux Master of metal. impale c'est totalement OP!
(tu peux respect en utilisant des orbs of regret, si t'en as besoin mp mike/eht ou moi on a ce qu'il faut)
- Tu manques sûrement d'un peu de res, ce qui fait que tu te fais ouvrir en deux si les mobs font des dégâts elem, si on est co en même temps je pourrais te filer du stuff pour leveler qui permet de cap les res.
- Dernier point mais le plus important, ton skill sur ta tabula c'est le bordel, tu veux avoir uniquement un seul actif skill sur ton 6-Link. Je suppose que tu joues cyclone. Donc tu veux en gros:
Cyclone
Impale support
Melee physical support
Brutality
Fortify(ca va dependre de ta troisieme ascendy en soit)
infused channeling support
Donc tu peux virer bladestorm, faster attack et dash. Dash tu le fous avec faster attack sur un de tes gants/hemlet etc.
Déjà en faisant ces changements ça devrait te rendre la tache plus facile.
Sorytis- Messages : 500
Age : 33
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
Yep +1 Sorytis, l'ascendency c'est op et tu manques beaucoup de res. Regarde s'il y a pas le casque 30-40res dans le stash lvling et prend une popo 35@res en attendant.
J'ai choisi bladestorm pour le leveling, mais clairement que tu utilises ça ou cyclone faut sock plus de gemmes support dans la tabula. Faster attack tu le mets avec leap slam + blood magic et tu dégages dash. Enduring cry c'est cool pour la robu/regen, link le avec second wind et cast le en arrivant dans un pack (ou macro le tout avec wingman).
Enfin si t'as des essences hésite pas à craft des trucs, genre des meilleurs belt/gloves, des rings avec res en implicit etc. Check les marchands pour trouver les supports.
J'ai choisi bladestorm pour le leveling, mais clairement que tu utilises ça ou cyclone faut sock plus de gemmes support dans la tabula. Faster attack tu le mets avec leap slam + blood magic et tu dégages dash. Enduring cry c'est cool pour la robu/regen, link le avec second wind et cast le en arrivant dans un pack (ou macro le tout avec wingman).
Enfin si t'as des essences hésite pas à craft des trucs, genre des meilleurs belt/gloves, des rings avec res en implicit etc. Check les marchands pour trouver les supports.
eht- Messages : 1745
Re: HEIST: la nouvelle league 3.12
pareil, j'ai gardé des trucs mid level avec vita/rez. Faut juste que j'arrive à te les filer !
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mon Profil D III
le gimmick du clan :
mais forcément, le jeu et le reste du monde lui en veulent
kevlar- Marquis
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